Søk om å bli årets idrettslag

Vestland fylkeskommune skal dele ut to nye prisar i år: Årets idrettslag – topp og Årets idrettslag – breidde.

Jente som klatrar på berg ute, med sele.
TOPP OG BREIDDE: Det skal delast ut to versjonar av prisen Årets idrettslag, ein for beste idrettslag når det gjeld breiddeidrett og ein for beste når det gjeld toppidrett. Breiddeprisen vil vektleggje faktorar som folkehelse, inkludering og generelt breidde i tilbodet til medlemmane. (Foto: Birthe Johanne Finstad/Vestland fylkeskommune)

Idrettslag i fylket kan no søkje om å bli årets idrettslag i Vestland. Dei to prisvinnarane får 50 000 kr kvar. Eitt og same idrettslag kan søkje på begge prisane, dersom dei kvalifiserer i begge kategoriane. Fristen for å søkje er 15. september.

Målet med begge prisane er å stimulere idrettslaga til vidare satsing og til å vidareutvikle tilbodet sitt. Dei skal også vere gode modellar og til inspirasjon for andre idrettslag.

Samarbeider om utveljing

Prisen årets idrettslag – topp skal gå til eit idrettslag som kan vise til god prestasjonskultur, og som har utøvarar på høgt internasjonalt nivå. Vestland fylkeskommune vil samarbeide med Olympiatoppen Vest for å velje ut årets idrettslag – topp.

Prisen årets idrettslag – breidde skal gå til eit idrettslag som kan vise til stor breidde i tilbodet, i tillegg til ekstraordinært arbeid innan folkehelse og inkludering. Vestland fylkeskommune vil samarbeide med Vestland idrettskrets for å velje ut årets idrettslag – breidde.

Prisutdeling i desember

Prisane blir delte ut på den årlege markeringa av idretten i Vestland, som fylkeskommunen har saman med Vestland idrettskrets og Olympiatoppen vest. Arrangementet er planlagt på i Vestlandshuset i desember.

Her blir det også utdeling av prisen Årets eldsjel og utviklingsstipend til unge, lovande utøvarar. I tillegg blir det tildeling av kunstverk til idrettsutøvarar frå fylket som har teke OL- eller VM-medalje på seniornivå.

Les meir om kriteria for dei to prisane på denne sida.