9,3 millionar til koronaråka kultur og idrett

Arrangørar av kultur- og idrettsaktivitet som har blitt råka av koronapandemien, kan no søkje Vestland fylkeskommune om støtte.

foto frå førestillinga "Raudhette og ulven"  av Teater Vestland
TEATER: Både verksemder og organisasjonar på kunst-, kultur- og idrettsfeltet kan søkje på dei 9,3 millionane som hovudutval for kultur, idrett og integrering har lyst ut. Ved tildelinga av såkalla "koronamidlar" i 2020, var Teater Vestland ein av dei som fekk tilskot. Bildet er frå framsyninga "Raudhette og ulven". (Foto: Espen Nyttingnes/Teater Vestland)

Pandemien har stukke kjeppar i hjula for mykje aktivitet det siste 1,5 året, og hovudutval for kultur, idrett og integrering vedtok 8. september vedtok å lyse ut 9,3 nye millionar. Søknadsfristen er 10. oktober.

Fylkeskommunen har også løyvd «koronamidlar» til både kultur og idrett og til næringslivet.

Stimulere til gjenopptaking

– Vi veit framleis ikkje korleis situasjonen vil bli for kultur- og idrettsaktivitet framover. Men planane til staten er at aktiviteten skal opp mot det normale i løpet av hausten. Vi håpar at midlane vi no lyser ut, skal vere med og hindre fråfall og ikkje minst stimulere til å gjenoppta aktivitet, seier Stian Davies, leiar for hovudutval for kultur, idrett og integrering.

Fylkeskommunen støttar i hovudsak tiltak og verksemder som har ein regional funksjon eller ei regional rolle – som femner om eit større område i fylket. I utlysing av midlane kan både enkeltorganisasjonar og aktørar og nettverks-/paraplyorganisasjonar søkje. Sistnemnde kan så vidareformidle til medlemer eller deltakarar, der dei ser det er størst behov.

Bøte på konsekvensar

Dei fleste koronarestriksjonane er pålagde av staten. Det er difor i hovudsak statlege styresmakter som har teke på seg å kompensere for tap. Likevel har både Vestland fylkeskommune og fleire av kommunane i fylket sett i verk eigne ordningar for å bøte på konsekvensane av krisa.

– Vi har eit særleg ansvar for å ha eit overordna, regionalt blikk på kultur- og idrettsaktiviteten i fylket. Det er viktig aktivitet for trivsel, bulyst og folkehelse. Difor gjer vi det vi kan for å hjelpe aktørane gjennom krisa og for å minimere skadeverknadane, seier Davies.

Meir informasjon om utlysing av midlane finn du i saksframlegget til hovudutvalet.