Bruen skal betre situasjonen for fotgjengare og syklistar, sikre trafikktryggleik ved krysningspunkt av veg og bybane. Prosjektet skal sørge for universell utforma fortau/gangfelt og velje miljøvennlege materialer.
Brua blir produsert på ein fabrikk i Arendal, før heile brua blir transportert til Paradis og løfta på plass.
Brua er 7 meter brei, og 42 meter lang.
Andre fakta om brua
Mikroplast: Det er ikkje fare for mikroplast frå brua. Brua skal ikkje gå i opplysning. Glass- og karbonfiber er mykje brukt i båt/skip og i offshorebransjen, og alt viser til at dette har godt holdbarheit. Til dømes er ei samanlikning at det vil komme meir mikroplast av sykkeldekka som syklar på brua, en av sjølve brua.
Miljøavtrykk: Vi har ikkje rekna på miljøavtrykk for brua spesifikt, men erfaring frå tilsvarande prosjekt viser at kompositt-konstruksjonar er det mest miljøvenlege alternativet, samanlikna med betong og stål.
Design: Da konseptet blei utarbeida, under Statens vegvesen, var fokuset byggbarheit. Utforminga gjer det enklare å bygge brua, og mogleggjer å transportere brua i en hel del frå fabrikk, noko som er arbeidsbesparande.
Motsetnaden hadde vore å montere brua på Paradis, noko som ville ha medført meir stenging av vegen. Fagverksbruer som dette, som en tradisjonelt ser på jernbane, har generelt lik utforming.