Tillegg for Idrettsfag

Tillegg i lokale retningslinjer for felles programfag i idrettsfag.

 

Generelt:

  •  Kandidaten trekk oppgåve/tema 24 timar før eksamensstart.
  • Vurderingssituasjon: inntil 30 minutt praktisk del og inntil 15 minutt munnleg eksaminasjon knytt til praktiske del, oppgåve gitt på førehand og andre kompetansemål.

Om oppgåva:

Kandidaten trekk mellom anten:

1) ei oppgåve som skal fokusere på dugleik og målretta trening i to idrettar frå kjerneelement idrettar.

eller

2) ei oppgåve som skal fokusere på dugleik og målretta trening i ein idrett frå kjerneelement idrettar, samt ei oppgåve frå eit av dei andre kjerneelementa.  

Generelt:

  • Kandidaten trekk oppgåve/tema 24 timar før eksamensstart.
  • Vurderingssituasjon: inntil 30 minutt praktisk del og inntil 15 minuttar munnleg eksaminasjon knytt til praktiske del, oppgåve gitt på førehand og andre kompetansemål.

Om oppgåva:

  • Eleven skal legge fram skriftleg plan for gjennomføring av den praktiske gjennomføringa i to eksemplar.
  • Elevane trekk mellom oppgåver som er knytt opp mot anten:

1) planlegge, leie og vurdere trening som fører til utvikling av dugleik i ein vald idrettsaktivitet*, 

eller

2) planlegge, leie og vurdere aktivitetar for grupper og enkeltpersonar med ulike føresetnader i ein vald idrettsaktivitet*

*vald idrettsaktivietet = aktivitet i eit gjennomførbart miljø, definert av sensor 1.

Generelt:

  • Kandidaten trekk oppgåve/tema 24 timar før eksamensstart.
  • Vurderingssituasjon: inntil 30 minutt praktisk del og inntil 15 minuttar munnleg eksaminasjon knytt til praktiske del og andre kompetansemål.

Om oppgåva:

Kandidaten skal vise praktisk dugleik i spesialidretten sin. Trekt oppgåve skal knyttast til kompetansemål.

Generelt:

  • Kandidaten trekk oppgåve/tema 24 timar før eksamensstart.
  • Vurderingssituasjon: inntil 30 minutt praktisk del og inntil 15 minuttar munnleg eksaminasjon knytt til praktiske del og andre kompetansemål.

Om oppgåva:

Elevane trekk mellom fleire ulike aktivitetar for å vise dugleik i meir enn ein aktivitet, samt dugleik i kompetansemål knytt til basistrening.